Tuesday 9 November 2010

WARKAH CINTA


Setelah menyulam kasih selama 5 tahun, saya bangkit untuk buat pendedahan untuk perkongsian semua. Sebenarnya ukhuwah itu indah jika kena caranya dan tepat orangnya. Selama 5 tahun berutus surat, dari darjah 6 sehingga ke tingkatan 5, pelbagai pahit manis dikongsi dan kasih disemai. Ukhuwah fillah itu memang indah. Kami berjaya istiqamah berutus surat walau jauh di mata. Dalam tempoh 5 tahun tu, kami menjadi saksi kematangan ukhuwah yang dibina. Dari sembang benda-benda kecil kepada benda-benda besar. Dari perkara umum sehinggalah kepada rahsia hati. Ada dalam 60 lebih pucuk surat yang telah dilayangkan. Saya ingat nak bukukan, jadi saya harap pembaca boleh respon idea saya ni. :) Kronologi bacaan, dari bawah ke atas...Selamat membaca... untuk pembacaan yang lebih jelas, boleh buka FB saya bagi yang ada. Surat di bawah ni daripada saya kepada Fatihah Harun, sahabat sekolah rendah, merangkap sahabat pena saya setelah berpisah...





















~ Creating ideas for lives ~

2 comments:

Munirah Mohd Rosali said...

Salam ayu...

Wahh cemburu nya~
x penah pun dapat warkah cinta ni..

T_T

ayu said...

Salam mun...

Agkan ada kat depan mata aku jer slama 6 thn? Dr drjh 6-ting 5...kita bsama, tiap2 hari dok ucap kata cinta, watpa la nk mnulis warkah cinta plak...huu..tiah kan jauh..lgpun bkn ag dok utus surat dgn shikin ek time tu?

..:[ VisiTors ]:..

Free Hit Counter